Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed

 

 

Guardian Sun kaynak hikayesi için üzgünüm

  • Listed: 7 Ağustos 2018 07:21

Escort İlan Açıklaması


Gazete, The Sun’ın Brown ailesinin tıbbi dosyalarına, eski başbakanın oğlu Fraser’un kistik fibrozu olduğunu anlayamadan bilmediğini söyledi.
Guardian, gazetecinin Kasım 2006’da bir makaleyi yayınlamasını sağladı ve dört aylık bir durumun olduğunu belirtti.
Ancak, Rupert Murdoch’un News International’a ait olduğu The Sun, bu iddiayı reddetti ve kaynağının halkın bir üyesi olduğu konusunda ısrar etti.
Çocuğun aynı zamanda kistik fibrozisden muzdarip adı bilinmeyen bir adam, gazetecilere, bu durum hakkında farkındalığı arttıracak umuduyla iletişim kurduklarını söyledi.
Gazete, bireyin bunu onaylayan yasal bir beyanname imzaladığını söyledi.
The Guardian, “Düzeltme ve açıklama bölümünde basılan bir bildiride:” 12 Temmuz Salı günü Guardian’daki makaleler yanlış bir şekilde, Sun gazetesinin Gordon Brown’un tıbbi kayıtlarından tıbbi durumu hakkında bilgi aldığını bildirmiştir.
“Aslında bilgi farklı bir kaynaktan geliyor ve Guardian hatadan dolayı özür diliyor.”
The Sun’ın sözcüsü The Guardian’ı öyküyü yürüttüğü için eleştirdi ve kendi gazetecilerini “meşru haber toplama teknikleriyle gündeminin önde gelen haberlerini” getirdiği için övgüde bulundu.

Ad Reference ID: N/A

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

To inquire about this ad listing, complete the form below to send a message to the ad poster.

. . . .istanbul escort şirinevler escort taksim escort mecidiyeköy escort şişli escort